נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

על רכישת ציוד מחשוב לעסק


ברכישת ציוד מחשוב לעסק חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים על מנת להתאים את ציוד מחשוב לעסק לצרכיו הספציפיים של כל לקוח. את המערך הכולל של המחשוב העסקי צריך לבנות באופן מקצועי ותוך רכישה מרוכזת ראשונית שתפחית את העלויות המרכזיות.

מספר וסוג מכשירים


בדרך כלל ציוד מחשוב לעסקים יכלול את המחשבים בעמדות הקצה בהתאם למספר העובדים והציוד המשלים. המחשבים יכולים להיות ניידים או נייחים בהתאם לצורכי העובדים והאם הם עובדים רק מהמשרד או גם ממקמות אחרים. העוצמה והאיכות הנדרשת עבור ציוד מחשוב לעסקים והמחשבים לשם ביצוע העבודה השוטפת ישפיע על ההחלטה לגבי כמה נפח זיכרון, איזה סוג המעבד, מערכות התקשורת ועוד.

על תשתיות תקשורת ואינטרנט


בנוסף ציוד מחשוב לעסק יכלול תשתיות WIFI על מנת לאפשר תקשורת אלחוטית במרחב העסק. לרשתות כאלה ניתן להתקין תשתיות WIFI לעסק באופן שיתאים לשימוש הנדרש ולמצב החללים והקירות של מבנה העסק. בדרך כלל מתקין מערכות WIFI יחבר את המערכת לתוך נתב מובנה שכבר קיים בבית העסק. עם זאת בהקמת תשתית מחשוב ראשונית, מתקין מערכות WIFI יכול להידרש להתקה של כלל המערכת כולל התקנים ונתבים.

קבלת כיסוי מרבי בשטח


במקרה הצורך, מתקין WIFI יכול להוסיף נקודת גישה אלחוטית על מנת שתשמש בתור אנטנה מורחבת ותרחיב את טווח הגלישה במתחם במבנים גדולים ניתן להתקין מספר נקודות גישה על מנת לכסות את המרחב כולו תוך כדי סיפוק כיסוי מרבי בכל השטח.

נקודות גישה – AP


עבור התקנת Access point יש צורך בחיבור תשתיות התקשורת לנקודת הרשת. נקודת התקשורת צריכה להתחבר בצד אחד לחדר התקשורת או לנתב ובצד השני למכשיר המבוקש. התקן Access point מאפשר למכשירים שמחוברים אליו לתמוך במהירות גלישה גבוהה במיוחד מה שמקל את פעילות המחשוב של העסק.

ציוד מחשוב לעסק ותשתיות WIFI מחברה איכותית ומנוסה


אם אתם זקוקים לשירותי תשתיות WIFI לעסק או ציוד מחשוב לעסק, כדאי לכם להכיר את חברת אקספרס טכנולוגיות הוותיקה והמנוסה. אקספרס טכנולוגיות מספקת פתרונות ושירותים בתחום המחשוב. החברה מתמחה בתחומים כגון, IT, מערכות אבטחה ומיגון מבוססות תוכנה, תשתיות תקשורת, חומרה, תקשורת ואינטגרציה. לחברה ניסיון רב בניהול של פרויקטים מורכבים ועתירי טכנולוגיה עד אספקת פתרונות מושלמים ללקוחותיה.
Call Now Button דילוג לתוכן