שירותי ניהול וניטור

אקספרס מספקת עולם שלם של שירותי מחשוב בענן לעסקים ומאפשרת לכל עסק להעביר את כל מערכי המחשוב שברשותו לסביבות מנוהלות ומאובטחות בענן עם זמינות ושרידות מרבית.

​אירוח​

גיבוי ושחזור

הגנת סייבר

Office 365

ניהול וניטור

מרכזיה בענן

אוטומציה וסקריפטים

NOC & SOC

שירותי ניהול וניטור

ניהול גישה ואבטחת רשת - ZERO TRUST NETWORK ACCESS

פלטפורמות ניהול ואבטחת רשת הפכו ליותר ויותר שכיחות בארגונים.

בעקבות כניסתם של מכשירים נוספים ושונים לרשת הארגונית – מחשבים, ניידים, סלולאריים, טאבלטים, מדפסות, מצלמות , מסופונים, חיישנים ועוד.. ובעקבות אופן העבודה שהשתנה בשנים האחרונות –  עבודה מהמחשב בבית, מהסלולר האישי ומאזורים שונים בעולם, התווספו סיכוני אבטחה רבים שיצרו  צורך מהותי לפלטפורמת ניהול, בקרה ואבטחה בזמן אמת, שתאפשר למנהלי ה- IT לבצע את עבודתם בצורה יעילה ומהירה הרבה יותר.

אקספרס טכנולוגיות מתמחה באפיון ויישום פתרונות ZTNA/NAC כגון  FortiNAC/ZTNA ו- Portnox Clear וכן פתרונות נוספים, המספקים מענה מלא לצרכים ודרישות ייחודיות, המותאמות לאופי הארגון ומדיניות האבטחה בו.

לאקספרס צוות מומחים בעלי ידע וניסיון בהטמעה של מערכות וציודי תקשורת ואבטחה כגון: AP ,Switches ,Firewalls, פתרונות NAC ,Authentication ,SASE ,CASB ,ZTNA ועוד.

אקספרס הינה בעלת הסמכה לתקן 2013:ISO 27001 –  תקן אבטחת מידע, ופועלת ביישום הפתרונות בהתאם לתקן.

יכולות עיקריות :

  • זיהוי ואימות מכשירים מורשים המתחברים לרשת ומתן גישה לאזורים ומערכות בתוך רשת הארגון
  • חסימה / שינוי ניתוב של מכשירים לא מוכרים 
  • זיהוי ואימות משתמשים : ניהול הרשאות גישה למשתמשי הרשת, לגישה לאזורים ולמכשירים מסוימים ברשת, הרשאות  כתיבה או עריכה, זמן גישה ואופן הזדהות כגון אימות דו שלבי.
  • חסימת גישה , הפעלת פרוטוקולי אבטחה של מכשירים ומשתמשים לא מוכרים / מורשים
  • זיהוי חולשות אבטחה, פעילות חשודה והתנהלות לא תקינה של מכשירים, וטיפולם בזמן אמת
  • שליטה וניהול מרחוק על מכשירים ברשת כגון השבתה וניתוק מכשירים, עדכון תקינות ומדיניות אבטחה וניהול תקשורת רשת.
  • ניטור, סקירה והצגה של המשאבים המחשוביים למנהל הרשת

שילוב יכולות הזיהוי והאימות של המשאבים והמשתמשים, מאפשר למנהל ה- IT  לזהות ולטפל בתקלות אבטחה, לגבור על איומים ולהגן על תשתיות הרשת על ידי מניעת גישה למכשירים לא מורשים, אימות מכשירים ופרוטוקולים, וזיהוי פעילות חשודה בזמן אמת.

שירותי ניהול וניטור RMM

אקספרס מעמידה לרשות לקוחותיה מערך אנושי-מקצועי וכלים מתקדמים מבוססי פלטפורמת N-able RMM ונוספים, לניהול וניטור רשת הלקוח, על כל מרכיביה, ומאפשרים לקבל מיפוי ונראות מלאה של כל התקני הרשת בארגון (חצר הלקוח וסביבות הענן) כגון : מתגים, נתבים, חומות אש, שרתים, תחנות קצה, מערכות ועוד
  • מיפוי כלל התקני הרשת והמערכות
  • ניטור שוטף
  • ניהול סיכונים ותקלות ברשת וקבלת התראות
  • סריקת סיכוני אבטחה
  • יומן אירועים והתחברויות לרשת (Log)
  • הפצת עדכונים ותיקוני מערכת
  • זיהוי צמתי הרשת ונתיבים קריטיים
  • תמיכה בסביבות Windows, Linux ,VMware
  • השתלטות מרחוק

פלטפורמת הניהול

אוטומציה וסקירפטים

יכולות השירות:

לאקספרס טכנולוגיות כלים אוטומטיים המייעלים תהליכי תחזוקה ובקרה של מערכות ושירותי המחשוב, סביבות ענן והתוכנות המותקנות בחצר הלקוח.

שירותי SIEM&SOC

יושק בקרוב…

כל מה שצריך וחשוב לדעת על שירותי ניהול וניטור מערכות

מה זה מערכות ניטור?

מערכות ניטור הן הגדרה כוללת לכלים מתקדמים המיועדים לצרכי השגחה על מערכות תומכות כגון שרתים, מחשבים וכדומה, כאשר מטרת הניטור היא להגן על ביצועי המערכות התומכות ולאתר סיכוני אבטחה בזמן אמת. מערכות ניטור מקצועיות מאפשרות מיפוי מלא של כל התקני הרשת בבית העסק, הארגון או החברה, לרבות, נתבים, חומות אש, שרתים, מערכות מחשוב, תחנות קצה וכדומה.

איזה נתונים מתקבלים בכלי ניטור?

מערכות ניטור מאפשרות גישה למגוון רחב של נתונים ברשת האינטרנט, ברשת המקומית ובכל אחד משירותי המחשוב של בית העסק, כאשר בין יתר הנתונים המתקבלים באמצעות מערכות הניטור תוכלו למצוא מידע על נפח כוננים קשיחים, מידע על תוכנות ההגנה הקיימות, מידע בזמן אמת על מתקפות סייבר, מידע על המצב הפיזי של מערכות המחשוב ועוד.

בנוסף, מערכות הניטור מאפשרות ניטור שוטף של כל התקני הרשת והמערכות, ובאופן זה ניתן לנהל סיכונים ותקלות ברשת בזמן אמת, תוך קבלת התראות על כך. כמו כן, מערכת הניטור מאפשר יצירת יומן אירועים והפצת עדכונים שוטפים לכלל משתמשי מערכות המחשוב בארגון, בחברה או בבית העסק.

אז איך ניטור שרתים עובד?

כיום, מרבית העסקים, עושים שימוש בשרתים וירטואליים במסגרת שירותי ענן, דבר המאפשר רמה גבוהה של אבטחת מידע ושחזור. יחד עם זאת, עשויים להיווצר מקרים בהם איומים חיצוניים פוגעים ברמת האבטחה של הגיבוי בשרתי הענן והדבר מתגלה בדיעבד. מנגד, שימוש קבוע בתוכנת ניטור שרתים, מאפשרת זיהוי בזמן אמת של כל ניסיון למתקפה חיצונית כזו או אחרת. באופן זה, תוכנת ניטור שרתים מזהה ואף מטפלת בכל איום חיצוני ו/או בכל תקלה בזמן התרחשותה.

בגדול, כל מערכת ניטור שרתים מתפקדת כמעין זכוכית מגדלת העוקבת בכל רגע נתון אחרי תפקוד השרתים ובעת זיהוי תקלות או בעיות המצריכות טיפול נקודתי היא יודעת להתריע על כך. מעבר לכך, במקרים בהם מערכת הניטור מזהה איומים או אירועים מיוחדים במערכת השרתים, קיימת אפשרות לטיפול באירוע במסגרת התשלטות מרחוק מבלי להפריע לפעילות השוטפת של מקום העבודה.

ניטור בזמן אמת – איך הוא עוזר לנו?

מערכת ניטור מחשבים או ניטור שרתים, מאפשרת ניטור בזמן אמת על כל איום או נזק העשוי להשפיע במידה כזו או אחרת על ביצועי השרתים או מערכות המחשוב, וכפועל יוצא מכך, להשפיע על ביצועי בית העסק, החברה או הארגון. עובדה זו הופכת את מערכות הניטור לכלי חשוב ומרכזי בפעילותו של כל בית עסק, חברה או ארגון. פעולת הניטור בזמן אמת מגנה למעשה על שרידות והמשכיות הפעילות העסקית שלכם ובכך היא מסייעת לצמצום משמעותי של נזקי מתקפות סייבר על מערכות המחשוב והשרתים שלכם. בנוסף, מערכת הניטור פועלת לאיתור תקלות שאינן קשורות לאיומים חיצוניים ובכך היא מסייעת לצמצם מקרים של השבתת המערכות הנחוצות לכם. בעידן המודרני בו כל המידע העסקי של כל בית עסק מאוחסן באמצעות רשתים ומערכות מחשוב פיזיים או וירטואליים, קיימת חשיבות רבה לניטור רציף וקבוע.

אצלנו בקבוצת אקספרס, תוכלו למצוא שירות ייעודי לניהול וניטור מידע. שירות זה מבוסס על מערך אנושי -מקצועי וכלים מתקדמים מבוססי פלטפורמת N-able RMM, כאשר הפתרונות המוצעים על ידינו בתחום שירותי ניהול וניטור, יכולים להתאים לכל חברה, ארגון ובית עסק בכל סדר גודל. אם גם אתם רוצים להכיר מקרוב את היתרונות המעשיים הנלווים לפתרונות השירות שלנו בתחום זה ותחומי שירות נוספים, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן

Call Now Button דילוג לתוכן