נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

שוקלים מעבר לשירותי מחשוב בענן? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר שיטות עבודה מומלצות למעבר חלק ובטוח של שירותי המחשוב שלכם לשירותי מחשוב בענן

מעבר לשירותי מחשוב ענן, יאפשר גם לעסק שלכם לייעל את משאבי המחשוב ולחסוך בעלויות ההקמה, התפעול והתחזוקה של תשתיות המחשוב השונות. בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות ענן לעסקים בהתאמה מדויקת לצרכי העבודה השוטפת של בית העסק. יחד עם זאת, מעבר לסביבת ענן חשוב שייעשה בהתאם לבחינת השיקולים השונים הנלווים לצרכי המעבר והתאמת פתרונות השירות לצרכי בית העסק.

מעבר לשירותי ענן – למי הוא יכול להתאים?

עד לפני מספר שנים, שירותי ענן יועדו מלכתחילה לחברות וארגונים, וזאת לנוכח היקף מערכות המחשוב בהן הם עושים שימוש לצרכי העבודה השוטפת. במהלך השנים האחרונות, לנוכח המעבר משירותי ענן מבוזרים לשירותי ענן מנוהלים, יותר ויותר עסקים בסדרי גודל שונים, קטנים כגדולים כאחד, יכולים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לשירותי מחשוב בענן, ובעיקר, ליהנות מהתאמה אישית של מאפייני השירות לצרכי העבודה השוטפת הנחוצה להם.

מעבר לשירותי ענן – יתרונות מרכזיים

המעבר לשירותי ענן, באופן מלא או חלקי, יאפשר גם לכם ליהנות מהיתרונות המרכזיים הבאים:

  • גמישות מרבית בכל הנוגע לאופן ניהול משאבי המחשוב בהתאם לצרכי בית העסק
  • חיסכון משמעותי בעלויות ההקמה, התפעול והתחזוקה של מערכות המחשוב
  • יכולות עבודה מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות חיבור ייעודי לאינטרנט
  • מגוון רחב של פתרונות ענן לעסקים בתחומי הליבה העיקריים של בית העסק
  • שרידות נתוני מידע הודות ליכולת ההתמודדות של שירותי הענן עם מצבי חירום ואיומי סייבר

 

טיפים חשובים לקראת מעבר לשירותי ענן

כפי שציינו לעיל, מעבר לשירותי ענן חשוב שייעשה לאחר בחינה מקיפה של כל אחד מהשיקולים הנלווים לצרכי המעבר ולצרכי התאמת פתרונות השירות לאופי וסוג העבודה השוטפת בבית העסק. לצורך כך, קיימת חשיבות רבה לניהול פרויקט המעבר בידיה של חברה המתמחה בתחום שירותי מחשוב ענן לעסקים. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם מעבר חלק ומקצועי של מערכי המחשוב שברשותכם לסביבה מנוהלת ומאובטחת בענן עם זמינות ושרידות מרבית. מעבר לכך, מומלץ למנות אחראי מטעם בית העסק לצורך ניהול פרויקט המעבר. כמו כן, חשוב להגדיר את יעדי המעבר ומטרות השימוש בשירותי ענן לעסק. חשוב לציין שבחלק מהמקרים, המעבר לשירותי מחשוב בענן מצריך שיפור נקודתי במערכות התקשורת והאבטחה של בית העסק, ולכן, קיימת חשיבות רבה לשכירת שירותיה של חברה המתמחה בתחומים אלו במקביל לתכנון וניהול המעבר לשירותי ענן.

מעבר נכון ומקצועי לשירותי ענן חייב להיעשות תוך תכנון מיטבי של פעולות המעבר השונות, וזאת תוך התייחסות נקודתית למאפייני המעבר השונים מחד ולמוכנות העובדים בכל הנוגע לתפקודם המיטבי בשירות.

אקספרס טכנולוגיה מציגה: מעבר חלק של כל מערכי המחשוב לסביבות ענן מנוהלות ומנוטרות

אנחנו בחברת אקספרס טכנולוגיות, עוסקים ומתמחים במתן שירותי ענן מנוהלים משלב תכנון המעבר ועד לשלבי הניהול והניטור של פתרונות השירות המוצעים על ידינו לחברות, ארגונים ועסקים בכל סדר גודל. פתרונות השירות בענן המוצעים על ידינו כוללים: שירותי אירוח (דאטה סנטר), שירותי גיבוי ושחזור של נתוני מידע, שירותי הגנת סייבר בענן, שירותי אוטומציה וסקריפטים, שירותי מרכזיה בענן ושירותי ענן נוספים אותם ניתן להתאים באופן המדויק ביותר לצרכי ייעול העבודה השוטפת בבית העסק תוך חיסכון משמעותי במשאבים ובעלויות הנלוות לתהליכי התכנון, ההקמה, התפעול והתחזוקה של מערכות המחשוב.

לקבלת ייעוץ מקצועי לצרכי מעבר מקצועי לשירותי ענן, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום.

Call Now Button דילוג לתוכן