נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

מה חשוב לדעת לגבי מתקין מערכת מצלמות

בתקופה האחרונה יש התעניינות ציבורית גוברת לגבי שירותיו של מתקין מערכת מצלמות. הדבר נובע מכך שהתקנת מצלמות אבטחה בעסק נעשה נפוץ בתחומים רבים. מתקין מערכת מצלמות יכול להתקין את המערכת בהתבסס על תקשורת אלחוטית או קווית ותוך שמירה של ההקלטות בענן ובכרטיסי זיכרון.

עוד לפני הרכישה

עוד לפני התקנת מערכת מצלמות לעסק יש להגדיר עם מתקין מערכת מצלמות את מטרות השימוש. בשוק קיימים מגוון גדול של מצלמות שונות המיועדות לצרכים שונים והמחירים יכולים להשתנות באופן דרמטי בהתאם לצרכים. ישנן מצלמות המיועדת למעקב קבוע  ואחרות למעקב זמני ויש לקחת את זה בחשבון בכל התקנת מצלמות לעסק.

עסקים עם צרכנים

עסקים שמוכרים מוצרים לצרכנים לעיתים נזקקים למצלמות האבטחה על מנת למנוע גניבת מוצרים בבית העסק על ידי עובדים ולקוחות. על מנת לכסות את שתי האוכלוסיות יש למקם את המצלמות הגלויות והנסתרות במיקומים הנכונים על מנת לזהות את מפרי החוק במהירות. מלבד מניעת גניבות התקנת מצלמות בעסק יכולה להיות לשם פיקוח על העובדים ועל איכות עבודתם כולל התנהלות מול ספקים ונותני שירותים אחרים.

מקום ההתקנה

בנוסף צריך לתכנן את המיקום הנכון עבור מערכת מצלמות לעסק על מנת להחליט גודלם של המצלמות ומיקומם בתוך ומחוץ לבית העסק. בתחום של מצלמות לעסק חשוב לשים לב גם לנושא של ראיית לילה. כאשר החלל שרוצים לעקוב אחריו חשוך בשעות הערב והלילה, יש להתאים מצלמות לעסק לתנאים אלו. חשוב גם לברר את נושא תעודת האחריות על מנת להבטיח שירות מקיף ואיכותי עבור, כל מקרה של תקלה או בעיה בהמשך.

בלי אינטרנט

ניתן גם להתקין מצלמות ללא אינטרנט שפועלות על בסיס המערכת הקווית. מערכת זו עדיפה במקים מסוימים על מערכת אלחוטית, מכיוון שניתן לקבל איכות תמונה גבוהה יותר. בנוסף מערכת מצלמות ללא אינטרנט נחשבת לעמידה יותר להפרעות חיצוניות.

מתקין מערכת מצלמות מחברה מקצועית ומנוסה

אם אתם זקוקים לשירותי פתרונות ענן לעסקים או מחפשים מתקין מערכת מצלמות, כדאי לכם להכיר את חברת אקספרס טכנולוגיות הוותיקה והמנוסה. אקספרס טכנולוגיות מספקת פתרונות ושירותים בתחום המחשוב. החברה מתמחה בתחומים כגון, שירותי IT, מערכות אבטחה ומיגון מבוססות תוכנה, תשתיות תקשורת, חומרה, תקשורת ואינטגרציה. לחברה ניסיון רב בניהול של פרויקטים מורכבים ועתירי טכנולוגיה, עד אספקת פתרונות מושלמים ללקוחותיה.
Call Now Button דילוג לתוכן