שירות מרכזיה בענן

אקספרס מספקת עולם שלם של שירותי מחשוב בענן לעסקים ומאפשרת לכל עסק להעביר את כל מערכי המחשוב שברשותו לסביבות מנוהלות ומאובטחות בענן עם זמינות ושרידות מרבית.

​אירוח​

גיבוי ושחזור

הגנת סייבר

Office 365

ניהול וניטור

מרכזיה בענן

אוטומציה וסקריפטים

NOC & SOC

שירות מרכזיה בענן

מרכזיה בענן הפכה להיות שירות בסיסי בכל עסק הנדרש לערוץ תקשורת זמין לעובדיו ולקוחותיו.

אקספרס טכנולוגיות מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי טלפוניה המספקים מענה מלא לדרישות התקשורת ולשימושים היום-יומיים של העסק.

שירות מרכזיה בענן (מרכזיית IP) מנוהל ומוגדר מרחוק ע”י צוות שירותי המרכזייה של אקספרס ומכיל תכונות מגוונות, הניתנות להגדרה והתאמה בצורה פשוטה ומהירה.

הטמעת השירות ותחזוקתו השוטפת אינם צורכים מהעסק משאבי כח אדם או משאבי מחשוב , החוסכים הרבה כסף וזמן תפעול.

תכונות מובילות:

שירותים קוליים, ניהול וניתוב:

  • נתב שיחות עסקי
  • ניהול תורים
  • שיחות ועידה
  • הקלטת שיחות
  • שירות עקוב אחרי
  • חיוג חינם בין סניפים
  • מוזיקה בהמתנה
  • קבלת הודעות קוליות למייל
  • חיוג מקוצר
  • Fax 2 Mail
    תא קולי
  • Softphon
  • שלוחה חכמה (בקרוב)
  • חסימת שיחות (Blacklist)
  • שאילתות ודוחות
*השירות פועל למעלה מ- 10 שנים בישראל ופותח ע”י צוות הפיתוח לשירותים מנוהלים של החברה.

אבטחה וזמינות המרכזייה

שירות המרכזייה מבוסס IP מקצה לקצה ופועל ברשת פרטית מאובטחת (VPN).

השירות מגובה בשני אתרים פיזיים שונים ועובד בזמינות ושרידות גבוהה – High availability.

חברת אקספרס מנטרת את שלוחות ושירותי הלקוחות ומדווחת בזמן אמת על תקלות רשת/ ציוד לאנשי הקשר שהוגדרו מראש, באמצעות מייל ו/או SMS.

היתרונות שלנו :

  • שירות מנוהל ממקום אחד ומקצה לקצה לכלל שירותי התקשורת בעסק – שירותי אינטרנט (תשתית + ספק) ושירותי מרכזיה.
  • מחיר אחיד לדקת שיחה לנייח / נייד
  • הטמעה מהירה של השירות והציוד בבית הלקוח

אוטומציה וסקירפטים

יכולות השירות:

לאקספרס טכנולוגיות כלים אוטומטיים המייעלים תהליכי תחזוקה ובקרה של מערכות ושירותי המחשוב, סביבות ענן והתוכנות המותקנות בחצר הלקוח.

שירותי SIEM&SOC

יושק בקרוב…

כל מה שצריך וחשוב לדעת על מרכזייה וירטואלית לעסקים

מרכזיה בענן לעסקים

מרכזיה בענן לעסקים היא למעשה מרכזייה וירטואלית המאפשרת לכל בית עסק, חברה או ארגון, ליהנות מגמישות מרבית בכל הנוגע לתפעול המרכזיה מכל מכשיר קצה, לרבות, טלפון IP ייעודי, מכשירי טלפון נייידים ומחשבים עם אפליקצייה ייעודית.  כיום, יותר ויותר עסקים, עוברים לפתרונות מחשוב בענן הכוללים בין היתר הקמת מרכזייה וירטואלית לעסקים הניתנת להתאמה אישית לצרכי בית העסק, תוך חיסכון משמעותי בעלויות הקמה, תחזוקה ותפעול.

התכונות הבולטות של מרכזיה בענן

כל מרכזיית IP היא סוג של מרכזייה וירטואלית מתקדמת מסוגה המשלבת בתוכנה מגוון רחב של פונקציות ייועדיות לצרכי ניהול המרכזייה, כאשר בין התכונות הבולטות של מרכזיה בענן תוכלו למצוא: מערכת לניתוב שיחות וניהול תורי המתנה טלפוניים, שיחות ועידה, הקלטת שיחות, שירות עקוב אחרי, חיוג חינם בין שלוחות וסניפים, קבלת הודעות קוליות לתיבת הדו”אל, חיוג מקוצר, שירותי פקס לדוא”ל, תא קולי, חסימת שיחות, מוזיקה בהמתנה ומגוון רחב של כלים נוספים המיועדים לצרכי ניהול מוקדים טלפוניים.

חשוב לדעת: הקמה של מרכזייה לעסק במסגרת מרכזיה ויטרואלית, אינה כרוכה בעלויות הקמה והטמעה פיזית של שרתים והיא אינה מצריכה רכישת חומרה. עובדה זו הופכת את תהליך ההקמה של המרכזיה לחסכונית ומהירה, כאשר התכונות הבולטות של מרכזיה בענן מאפשרות לכם לטפל באלפי לקוחות ממגוון רחב של מכשירי קצה מסוגים שונים. 

תכונה מרכזית נוספת של מרכזייה וירטואלית לעסק, באה לידי ביטוי ברמת האבטחה והזמינות של המערכת. מרכזיות וירטואליות פועלות ברשת IP פרטית ומאובטת, דבר המגביר את זמינות השימוש במרכזיה מכל מקום ובכל רגע נתון באמצעות מכשיר קצה כזה או אחר, וזאת בנוסף לאבטחת כלל הפעולות המיושמות במרכזיה.

איזה מרכזייה מתאימה לעסק שלי?

מרכזיה בענן מהווה שירות בסיסי הניתן להתאמה לכל בית עסק הנדרש לערוץ תקשורת זמין, כאשר הגדרת התכונות הנחוצות לכם מהמערכת, ניתנת להתאמה אישית על פי צרכי העבודה הנחוצים לכם. כפועל יוצא מכך, מרכזייה וירטואלית לעסק יכולה להתאים לכל עסק בכל סדר גודל. מכיוון שכל מערכת מרכזייה וירטואלית ניתנת להגדרה והתאמה אישית לכל בית עסק, אנו ממליצים לכל אחדו ואחת מבעלי העסקים, החברות והארגונים שביניכם, לבחון את הכדאיות הכלכלית הנלוות למעבר של מרכזייה וירטואלית גם במקרים בהם עומדת לרשותכם מרכזיה המבוססת על משאבי מחשוב כאלו ואחרים.

האם מרכזיית IP בענן מתאימה גם לעסקים קטנים?

הפתרונות המוצעים לכם בתחום המרכזיות הוירטואליות הם מגוונים ומתקדמים מסוגם, ולכן, באופן טבעי הם מותאמים לעסקים גדולים, חברות וארגונים. יחד עם זאת, גם לעסקים קטנים ובינוניים קיים צורך הולך וגובר בפתרונות תקשורת וטלפוניה מתקדמים מסוגן. בעידן המודרני בו אנו מנהלים את עסקינו, כל טלפון חכם של כל אחד מעובדי בית העסק, יכול לשמש אתכם כשלוחה ייעודית של המרכזיה העסקית, דבר המייעל במידה רבה את הזמינות אותה אתם מעניקים לקהל הלקוחות שלכם. מעבר לכך, התאמה פרטנית של מרכזייה וירטולאית לעסקים קטנים, יכולה לחסוך לכם כסף גדול לאורך זמן בכל הנוגע לתפעול ותחזוקת המרכזיה.

היצע הפתרונות המוצעים לכם באמצעות מרכזיה וירטולאית לעסק קטן, בינוני או גדול, מאפשר לכל בית עסק לנהל באופן יעיל יותר את אחת או יותר מהתכונות הבולטות של המרכזיה. אם גם אתם רוצים להתקדם למרכזיית IP וירטואלית וליהנות מכל היתרונות הנלווים לכך, אנו מזמינים גם אתכם ליצור אתנו קשר כאן ולשמוע על פתרונות ההתאמה וההטמעה של מרכזיה לעסק.

מאמרים נוספים בנושאי מרכזיה בענן לעסקים:

מרכזיה לעסק

בתי העסק של היום נהנים משפע של פתרונות טכנולוגיים אשר אלו מאפשרים להם ליהנות מ’סדר תקשורתי’ הודות למערכות משוכללות של מרכזיות טלפון לעסקים. מרכזייה לעסק

קרא עוד »
מרכזיות ip לעסקים

מרכזיות ip לעסקים

מרכזיות ip לעסקים היא למעשה מרכזייה וירטואלית בענן. היא מציעה שירות ייחודי לבתי עסק או לחברות הזקוקים למערכות של ניהול וניתוב שיחות הטלפון בצורה נוחה

קרא עוד »
Call Now Button דילוג לתוכן