תשתיות תקשורת אלחוטיות מהוות כיום את הפתרון היעיל ביותר לצרכי פריסת תשתיות תקשורת בארגונים, חברות ועסקים גדולים עם מספר כזה או אחר של תחנות עבודה ממוחשבות. התשתיות האלחוטיות מאפשרות בין היתר תקשורת בין העובדים מכל מקום באופן מאובטח, גישה למערכות תפעוליות, גלישה מהירה ברשת ויתרונות נוספים ההופכים אותה לתשתית תקשורת מומלצת לכל ארגון, חברה ובית עסק הנדרש לתהליכי הקמת תשתיות תקשורת ו/או שדרוג תשתיות קיימות.

מה הן תשתיות תקשורת אלחוטיות?

תשתיות תקשורת אלחוטיות מאפשרות העברת נתונים בין מערכות מחשוב שונות באמצעות גלי רדיו, ותוך כדי כך, מתאפשרת בין היתר העברת נתוני תקשורת גם באמצעות מכשירים שונים בסביבת המובייל, לרבות, טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים וכדומה. הדבר המייחד כל תשתית תקשורת אלחוטית בא לידי ביטוי בכך שהתשתית עצמה נטולת ריסה קווית, דבר המאפשר גמישות מרבית בכל הנוגע לביצוע שינויים מאפייני רשת התקשורת הנחוצה לכם בבית העסק.

כאשר מתכננים התקנת תשתיות תקשורת אלחוטיות, חשוב להתייחס לגודל השטח בו נדרשת פעולה העברת הנתונים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לתכנון התשתית באמצעות חברות העוסקות ומתמחות בנושא, ובדיוק בשביל זה אנחנו ב-אקספרס טכנולוגיות כאן בשבילכם.

מה הם הפתרונות המוצעים על ידינו בתחום תשתיות התקשורת האלחוטיות?

כחברה המספקת מגוון רחב של פתרונות מחשוב לעסקים, אנחנו בחברת אקספרס טכנולוגיות מאפשרים גם לכם ליהנות ממספר פתרונות אלחוט משולבי טכנולוגיות שונות, וביניהן:

  • פתרונות WIFI למבנים
  • פתרונות WIFI חיצוניים
  • פתרונות P2P לצורך קישור רשת תקשורת אלחוטית בין מבנים

וזאת לצמד פתרונות נוספים בתחום תשתיות תקשורת לעסקים, משלב תכנון התשתיות ולאורך כל שלבי ההקמה, התפעול והתחזוקה של תשתיות תקשורת לעסקים. לרשותנו, צוות תשתיות מיומן ומוביל בתחומו, התמחה בפריסת תשתיות תקשורת אלחוטיות על פי דרישת וצרכי הלקוחות.

חידושים בתחום תשתיות התקשורת האלחוטיות

בדומה לכל תחום טכנולוגי אחר, גם בתחום תשתיות תקשורת אלחוטיות, תוכלו למצוא מגוון רחב של חידושים ופיתוחים המשכללים את רמת הביצוע של הרשת האלחוטית. חידושים ופיתוחים אלו באים לידי ביטוי גם בנפח קבצי נתוני התקשורת אותם ניתן להעביר באמצעות רשת אלחוטית, גם במהירות ההעברה, וכמובן, גם בתחום אבטחת המידע של נתוני התקשורת המועברים ברשת האלחוטית.

כחברה המתמחה גם במתן שירותי IT לעסקים וגם בשירותי מחשוב בענן, אנחנו ב-אקספרס טכנולוגיות, מעודכנים בכל סוגי הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום התשתיות האלחוטיות, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות מהפיתוחים העדכניים ביותר והטמעתם כחלק מרשת התקשורת האלחוטית אותה אנו פורסים עבורו.

בנוסף להתמחות שלנו בתחום תשתיות תקשורת אלחוטיות, אנו מספקים מענה מקצועי מושלם לצרכי פריסת תשתיות תקשורת אחוזות, תשתיות תקשורת אופטיות מבוססות סיבים אופטיים, תשתיות טלופניה בשילוב פתרונות אינטרנטיים וזאת לצד פתרונות לצרכי הקמת תשתיות תקשורת מסוג IPVPIN הנחוצות בין היתר לצרכי הקמת רשת תקשורת פרטית המחברת בין מספר סניפי רשתות וכדומה.

שירותי תמיכה מרחוק 365 ימים בשנה

מעטפת השירות המקצועית המוצעת על ידינו משלבת בתוכה גם שירותי תמיכה מרחוק במתכונת של 365 ימים בשנה, 7 ימים בשבוע ו-24 שעות ביממה. באופן זה אנו מאפשרים לקהל הלקוחות שלנו להסתייע במגוון רחב של פתרונות בזמן אמת לכל תקלה ובעיה במערכות המחשוב ותשתיות התקשורת.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם את פתרונות השירות המובילים שלונ בתחום תשתיות התקשורת לעסקים, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולתאם פגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת עם נציגי החברה המתמחים בתחום תשתיות התקשרות האלחוטית או כל סוג אחר של תשתית.

Call Now Button דילוג לתוכן