נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

בשנים האחרונות, שוק שירותי הענן העולמי גדל בקצב שנתי של 17% בממוצע, ועל פי ההערכות המקצועיות, ההכנסות של שוק שירותי הענן העולמי צפויות לעמוד על 1.5 טריליון דולר כבר בשנת 2030. נתונים אלו מעידים יותר מכל דבר אחר על הצורך ההולך וגדל בשירותי מחשוב ענן בסקטור העסקי והפרטי כאחד, וכפועל יוצא מכך, על פיתוח מגמות טכנולוגיות נוספות שלמעשה יעצבו את עתיד שירותי המחשוב בענן. בעמוד שלפניכם, נציג בפניכם סקירה קצרה של המגמות המובילות בתחום שירותי מחשוב בענן.

משירותי ענן מבוזרים לשירותי ענן מנוהלים

כבר היום, יותר ויותר חברות, ארגונים ועסקים, מבינים את הצורך במערכות מחשוב ענן המנוהלות באמצעות ספק מרכזי אחד בעל מומחיות בתחום, ובתוך כך, להימנע מקבלת שירותים המוצעים להם על ידי מספר כזה או אחר של ספקים. היתרון המרכזי של שירותי הענן המנוהלים טמון בעובדה שהוא מאפשר לכל חברה, ארגון או בית עסק, להתאים את סוג והיקף שירותי הענן לכל צרכי העבודה השוטפת, ובתוך כך, לחסוך עלויות תפעול.

פתרונות ענן על פי תחומי עיסוק

אחת מהמגמות הבולטות בתחום שירותי ענן לעסקים בשנים האחרונות, באה לידי ביטוי במיפוי צרכי השירות על פי תחום העיסוק העיקרי של החברה, הארגון או בית העסק. באופן זה, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות ענן המותאמים בצורה המדויקת ביותר לצרכי העבודה השוטפת שלכם על פי תחום העיסוק המרכזי שלכם.

שירותי הגנת סייבר

הפתרונות המוצעים לכם כיום בתחום הגנת הסייבר כוללים בתוכם מגוון רחב של מנגנוני אבטחה המיועדים לצרכי ניטור, זיהוי ומניעה של מתקפות סייבר בזמן אמת. פתרונות אלו כוללים בין היתר פתרונות לצרכי הגנה על תחנות קצה, הגנה מקיפה על רשת הארגון, הרצת קבצים להגנה פרו אקטיבית מפני איומים ומתקפות, אבטחת שרתי דוא”ל, הגנת משתמשים בפני אתרים זדוניים ופתרונות נוספים שלמעשה משכללים ומייעלים את תחום הגנת הסייבר לכל אילו מביניכם העושים שימוש בשירותי ענן כאלו ואחרים.

שירותי ענן לעסקים באקספרס טכנולוגיות – כל היתרונות

אנחנו בחברת אקספרס טכנולוגיות, מאפשרים גם לכם להתקדם לשירותי מחשוב בענן וליהנות ממגוון רחב של פתרונות ענן מתקדמים המאפשרים לכם ליהנות מיתרונות השירות הבאים:

  • התאמה אישית של השירות לכל צרכי העבודה השוטפת על פי תחום עיסוקכם המרכזי
  • חסכון משמעותי בעלויות התכנן, ההקמה והתחזוקה של מערכות המחשוב הנחוצות לכם, תוך קבלת שירותי IT מנוהלים באמצעות חברת it מובילה בתחומה
  • גישה לנתוני המידע מכל מקום ובכל רגע נתון תוך יצירת מנגנון הרשאה
  • התמחות מקצועית בתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר
  • מגוון רחב של מסלולי תשלום המותאמים לצרכי בית העסק – אנו דואגים לאפיין את כל שירותי מחשוב ענן הנחוצים לכם ובהתאם לכך להציע לכם את חבילת השירות המקיפה והמשתלמת ביותר עבורכם
  • תמיכת מחשבים מרחוק במסגרת שירותי IT לעסק – חוות הענן שלנו מנוהלות ומנוטרות על ידי צוות מומחים המספקים שירותי ותמיכה לכלל לקוחותינו במתכונת של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה.

 

לרשותנו, מגוון רחב של פלטפורמות המספקות מענה מקצועי ומותאם אישית לכל חברה, ארגון ובית עסק, בכל אחד מתחומי הליבה של שירותי מחשוב ענן, לרבות, שירותי אחסון ואירוח (דאטה סנטר), שירותי גיבוי ושחזור, שירותי הגנת סייבר, שירותי מרכזייה בענן, שירותי ניהול וניטור, שירותי אוטומציה וסקריפטים וזאת לצד פתרונות שירות נוספים שנועדו לייעל את העבודה השוטפת שלכם, לחסוך לכם בעלויות ולהבטיח לעצמכם את מעטפת אבטחת המידע המקיפה ביותר.

Call Now Button דילוג לתוכן