נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

פיתוחי הטכנולוגיה בעשורים האחרונים הובילו לשינויים תדירים ומשמעותיים בסביבת העבודה של כולנו, דבר המחייב כל מעסיק בהתאמת סביבת העבודה לתנאים החדשים הנוצרים בשטח. השינויים הבולטים בסביבת העבודה באים לידי ביטוי בסביבות עבודה משרדיות, כאשר היקף מערכות המחשוב בהן נעשה שימוש בסביבת העובדה המשרדית, רק הולך וגדל ומשתנה באופן תדיר ותכוף. בעמוד שלפניכם נציג לכם מספר פתרונות מחשוב מעשיים באמצעותם תוכלו להגביר את הפרודוקטיביות אצל עובדי החברה, הארגון או בית העסק.

סביבת עבודה היברידית

מאז הקורונה, יותר ויותר חברות, ארגונים ועסקים, מאפשרים לעובדיהם לעבוד בשיטה ההיברידית, כלומר, חלק מימי העבודה מיושמים כאשר העובד/ת נדרש לעבודה מהבית. באמצעות שיטה זו ניתן להשיג תוצאות מרשימות של ביצועי העובדים לאורך תקופה, אך הדבר מחייב אבזור סביבת עבודה ביתית באמצעות ציוד מחשוב כזה או אחר הנחוץ לצורך ביצוע משימות העבודה היומיומיות גם מחוץ למשרד.

שירותי מחשוב ענן מנוהלים

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים קטנים כגדולים, עוברים לנהל את משאבי המחשוב שלהם באמצעות שירותי ענן מנוהלים המאפשרים להם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים ומשמעותיים הכוללים בין היתר גם יצירת סביבת עבודה דינמית המאפשרת לעובדים לגשת לנתוני המידע של בית העסק מכל מקום ובכל רגע נתון. בנוסף, שירותי מחשוב ענן מנוהלים מהווים אמצעי להגברת הפרודוקטיביות אצל העובדים וזאת לנוכח האפשרויות הטכנולוגיות העומדות לרשותכם באמצעות שירותי מחשוב בענן שלמעשה מייעלים את העבודה השוטפת, מקצרים תהליכי עבודה מורכבים ומגבירים את היעילות של כל עובד/ת לצורך ביצוע משימות חוזרות ונשנות. כמו כן, שירותי מחשוב ענן מנוהלים יכולים לסייע בהקמתן של תחנות עבודה באופן מיידי בהתאם לצרכי העבודה.

נקודה מעניינת נוספת בנוגע לשירותי מחשוב ענן מנוהלים באה לידי ביטוי בעובדה ששירותים אלו חוסכים כסף רב למעסיק בכל הנוגע לתהליכי הקמה, תפעול ותחזוקה של מערכות ותשתיות מחשוב בבית העסק, כאשר הכסף הפנוי יכול להיות מוקדש לטובת השתלמויות והדרכות מקצועיות לעובדים, אשר הוכחו כאחד מהגורמים העיקריים ליצירת מוטיבציה בקרב העובדים. 

הטמעת מערכות טכנולוגיות המותאמות לצרכי בית העסק

על פי מחקרים שונים בשוק העבודה המודרני נמצא כי שימוש באמצעי טכנולוגיה המספקים מענה לצרכי העבודה השוטפת, מהווה את אחד מהגורמים העיקריים היכולים לסייע בהפחתת לחץ בסביבת העבודה, כאשר שימוש באמצעים אלו מופיע כגורם השלישי העשוי לשפר את הפרודוקטיביות אצל העובדים, מייד לאחר הגורמים הראשונים שכוללים: שכר גבוה יותר וחופשה.

נתון זה מעיד יותר מהכול על הצורך הממשי של העובדים באמצעי טכנולוגיה המותאמים לצרכי העבודה לה הם נדרשים, כאשר הטמעת מערכות טכנולוגיות כאלו ואחרות יכולות לשפר באופן משמעותי את יעילות העובדים לאורך זמן. מערכות אלו יכולות להיות מערכות אוטומציה המאפשרות ביצוע פעולות עבודה שגרתיות באופן אוטומטי, מערכות אבטחת מידע לעסקים לצורך שיפור שירותי אבטחת מידע עסקי, מערכות לניתוח נתונים, מערכות לזימון פגישות וישיבות ועוד מגוון רחב של מערכות טכנולוגיות המקצרות תהליכי עבודה ומייעלות את העבודה השוטפת.

אקספרס טכנולוגיות מציגה   פתרונות מעשיים לתכנון ואספקה של תשתיות תקשורת ושירותי מחשוב

אנחנו בחברת אקספרס טכנולוגיות מודעים היטב לשינויים התכופים הנוצרים בסביבת העבודה הממוחשבת ולחשיבות הנלווית להתאמת סביבת העבודה המשרדית לתנאים המשתנים באופן תדיר. ההיכרות המעמיקה שלנו עם צרכי סביבות העבודה הממוחשבות, מאפשרת לנו לתכנן ולהתאים את שירותי הקצה שלנו לצרכי העבודה השונים על פי תחומי עיסוק, ובאופן זה, לבצע התאמה מלאה של המערכות השונות לצרכי העבודה היומיומית של העובדים, דבר התורם רבות לשיפור הפרודוקטיביות אצל העובדים.

Call Now Button דילוג לתוכן