נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

הידעתם שבכל רגע נתון נעשה ניסיון למתקפת סייבר על אדם פרטי או בית עסק/חברה/ארגון? הידעתם שב-20% מהמקרים של מתקפות סייבר לא ניתן להצביע במדויק כיצד התוקף הצליח לחדור למערכות המחשוב? הידעתם שבחלק גדול ממתקפות הסייבר לא ניתן לדעת במשך כמה זמן האיום היה בסביבת המחשוב לפני שזוהה? ועם כאלו עובדות ונתונים, זה הזמן לדעת יותר על החשיבות של אבטחת סייבר בפתרונות מחשוב לבית העסק שלכם.

תחום אבטחת המידע והגנת סייבר, נחשב לאחד מהתחומים החשובים ביותר עבור כל ארגון, חברה או בית עסק העושה שימוש במערכות מחשוב כאלו ואחרות, וזאת לנוכח העובדה שאיומי הסייבר הולכים ומתרבים מיום ליום וכל בית עסק עשוי למצוא את עצמו קורבן למתקפת סייבר העשויה להשפיע במידה ניכרת על הפעילות העסקית השוטפת.

מה הם האיומים בתחום אבטחת מידע?

כאשר מדברים על איומי סייבר בתחום אבטחת המידע, מדברים למעשה על מספר איומים ממשיים העשויים להיות ממומשים בכל רגע נתון, וביניהם:

  • פריצה זדונית לנתוני המידע של בית העסק
  • הטמעת וירוסים ותוכנות ריגול במערכות המחשוב של בית העסק
  • שימוש זדוני בנתוני המידע של בית העסק על ידי אחד/אחת מהעובדים
  • מתקפת סייבר מתוזמנת ומתכוננת העשויה להוביל להפלת אתרי אינטרנט, תחנות עבודה וכדומה

ואיומים נוספים המחייבים אתכם ליצירת מנגנוני אבטחה המותאמים לצרכי אבטחת מידע לעסקים.

מה הם שירותי הגנת סייבר ולמי הם מיועדים?

מתקפות סייבר מתוחכמות הפכו בשנים האחרונות לנפוצות יותר ויותר, כאשר חלק מהמתקפות נועדו לצרכי השבתה זמנית או לצמיתות של מערכות המחשוב בבית העסק, וחלק מהמתקפות נועדו לצרכי דרישת כופר וכדומה. ברוב המקרים, מנגנוני אבטחת מידע סטנדרטיים כגון חומות אש וכדומה, אינם מסוגלים להתמודד עם איומי הסייבר השונים ההולכים ומתרבים, ולכן, נחוצים שירותי אבטחת מידע לעסקים המתמקדים בתחום הגנת סייבר. שירותים אלו נחוצים כיום לרוב סוגי העסקים, החברות והארגונים, וזאת לנוכח העבודה הפשוטה שמתקפות סייבר מיושמות דרך מערכות מחשוב סטנדרטיות המצויות כיום בכל סביבת עבודה.

על מנת להעצים את היקף ההגנה על מערכות המחשוב בפני איומי סייבר כאלו ואחרים, קיימת חשיבות רבה גם לשירותי ניהול וניטור הרשת על כל מרכיביה, לרבות, ציוד היקפי, מתגים, נתבים, חומות אש, שרתים, תחנות עבודה וכדומה. באופן זה, ניתן לנהל את סיכוני הסייבר השונים ולבצע פעולת סריקה תמידית של סיכוני אבטחה.

השילוב בין שירותי הגנת סייבר לשירותי ניהול וניטור רשת, תאפשר גם לכם לזהות בזמן אמת כל ניסיון למתקפת סייבר ולבצע פעולות בהתאם לנהלי עבודה מוסדרים מראש לצורך נטרול האיום.

אקספרס טכנולוגיות מציגה: אבטחת סייבר ברמה הגבוהה ביותר

אצלנו בחברת אקספרס טכנולוגיות, תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותי אבטחת מידע לעסקים המוטמעים בכל אחד משירותי המחשוב המוצעים על ידינו, לרבות תחום תשתיות התקשורת, תחום שירותי IT לעסקים ותחום שירותי מחשוב ענן מנוהלים. שירותי אבטחת מידע המיושמים על ידינו משלבים בתוכם מספר שכבות הגנה על מערכות המחשוב של בית העסק תוך מתן מענה מיידי (בזמן אמת) לכל איום סייבר ממשי ההופך מסיכון תיאורטי לסיכון ממשי על נתוני המידע של בית העסק.

פתרונות הגנת סייבר המוצעים על ידינו כוללים: הגנה על תחנות קצה, שרתים, פלטפורמות שיתוף קבצים וכדומה, מעטפת הגנה היודעת לזהות איומי סייבר בזמן אמת תוך נטרול האיום, הרצת קבצים חשודים בסביבה סטרילית, אבטחת שירותי דוא”ל, אבטחת יישומי ענן ופתרונות נוספים שלמעשה משדרגים את שכבת הגנת הסייבר הנחוצה כיום לכל בית עסק, חברה או ארגון.

Call Now Button דילוג לתוכן