נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

עולם העסקים המודרני נאלץ להתמודד במהלך השנים האחרונות עם איומים הולכים וגוברים של מתקפות סייבר, כאשר ההערכה המקצועית היא שמספר ניסיונות התקיפה רק ילך ויגדל במהלך השנים הקרובות. איומי הסייבר השונים מתווספים לסכנות נוספות בתחום אבטחת המידע, לרבות, גניבת מידע עסקי, הטמעת תוכנות ריגול במערכות המחשוב וכדומה, ולכן, הדבר מחייב כל בית עסק, ארגון או חברה, להשקיע משאבים שונים בפיתוח מנגנוני בטיחות בתחום אבטחת המידע.

מהי החשיבות של תחום אבטחת המידע והגנת הסייבר?

 
העלייה המתמדת במספר ניסיונות של מתקפות סייבר על מערכות המחשוב של חברות, ארגונים ועסקים מסביב לעולם בשילוב הסכנות הנלוות לתחום אבטחת המידע, מחייבות כל בית עסק, חברה או ארגון, להבין את הצורך והחשיבות בפתרונות הקיימים למטרות אבטחת מידע והגנת סייבר. כידוע, המידע העסקי המצוי במערכות המחשוב של החברה, הארגון או בית העסק, מהווים את הנכס החשוב והיקר ביותר, ולכן, הצורך בהגנה עליו מפני איומים מבחוץ ומבית לצד כשלים במערכות וטעויות אנוש, הוא צורך הכרחי ואף קיומי עבור כל בית עסק, חברה או ארגון, וכל זאת ללא קשר לגודלו והיקף נתוני המידע העסקי העומדים לרשותו. בנוסף, חשוב לציין שמנגנוני האבטחה וההגנה הסטנדרטיים העומדים לרשות ארגונים, חברות ועסקים בסדרי גודל שונים, אינם מצליחים לספק מענה אופטימאלי לצרכי התמודדות עם מתקפות סייבר מסוימות בזמן אמת, ולכן, הם מחייבים הוספה של שכבת הגנת סייבר המותאמת לאיומים הרבים. שכבת הגנה זו כוללת בתוכה אמצעים טכנולוגיים שונים המסוגלים לזהות ולנטר בזמן אמת כל מתקפת סייבר, ובנוסף, יודעים לזהות חריגות שאינן מוכרות במערכות המחשוב, דבר העשוי להעיד על הימצאות תוכנות רוגלה וכדומה.

אקספרס טכנולוגיות מציגה: פתרונות מתקדמים בתחום אבטחת הסייבר

אנחנו בחברת אקספרס טכנולוגיות מודעים היטב לסכנות הנלוות לתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר, ואנו עושים הכול על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מהלקוחות שלנו, להסתייע בפתרונות המתקדמים והאיכותיים ביותר בתחום. פתרונות אלו מבוססים על היכולות המקצועיות שלנו כחברת שירותי IT לעסק ועל היכולות המקצועיות שלנו בתחום תשתיות תקשורת ובתחום שירותי מחשוב בענן לארגונים, חברות ועסקים.

את הפתרונות המוצעים על ידינו בתחום הגנת הסייבר אנו מתאימים באופן פרטני לכל חברה, ארגון או בית עסק בהתאם לצרכיו המקצועיים ובהתאם לסוגי האיומים אליהם הוא חשוף בתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר.

בין יתר הפתרונות המתקדמים המוצעים על ידינו תוכלו למצוא:

  • הגנה על תחנות קצה, שרתים, פלטפורמות לשיתוף קבצים, מכונות וירטואליות ומכשירים ניידים
  • מעטפת הגנה מורחבת על תחנות קצה – מעטפת זו מסוגלת לזהות חריגות בזמן אמת, לברר את מקור החריגה ולמנוע מתקפת סייבר עוד בטרם מימושה מצד התוקפים.
  • מעטפת הגנה כלל ארגונית – מעטפת זו מספקת הגנת סייבר על כל הרשת של הארגון, החברה או בית העסק.
  • הגנת משתמשים בפני אתרים עם תכנים זדוניים מהם עשויים להיות מוטמעים במחשבי הארגון, החברה או בית העסק, תוכנות ריגול וכדומה.
  • הרצת קבצים חשודים בסביבה סטרילית לצורך הגנה פרו אקטיבית מפני איומים ומתקפות סייבר.
  • הצפנת דיסק כפתרון הצפנה מתקדם מסוגו לכונני מערכת, כוננים קשיחים וכדומה
  • אבטחת שרתי דוא”ל
  • אבטחת יישומים בענן

 

וזאת לצד פתרונות גיבוי ושחזור מידע ומגוון רחב של שירותי IT לצרכי תפעול כשלים במערכות כתוצאה ממתקפת סייבר או כל פעולה זדונית אחר במערכות המחשוב. אם גם אתם רוצים להבטיח לנתוני המידע שלכם את ההגנה הטובה ביותר בפני איומי סייבר כאלו ואחרים, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולהיוועץ עם מומחי הגנת הסייבר שלנו.

Call Now Button דילוג לתוכן