נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

כל מה שרצית לדעת לגבי פתרונות ענן לעסקים

פתרונות ענן לעסקים יכולים לסייע לעסקים מכל התחומים להתקדם לסביבה טכנולוגית מעודכנת ולהתייעל באספקטים של צבירה ושמירת מידע . פתרונות ענן לעסקים צריכים להיות מותאמים לכל צורכי המחשוב והמשאבים של העסק.

עבודה מרחוק

למעשה, פתרונות ענן יכולים לחבר מרחוק את המחשוב של העסק, לשרתי מחשוב חיצוניים ולגבות את כל המידע והקבצים של המשרד. פתרונות ענן לעסק, יכללו לרוב את השירות של שולחן עבודה בענן. יש לבדוק אם סגנון העבודה מצדיק עבודה מרחוק לעומת העלויות הנוספות שקשורות בכך. שולחן עבודה בענן מאפשר גישה מהירה מכל מקום, באופן מאובטח לכל סביבת העבודה של המשרד, התוכנות השונות ולמסמכים המשרדיים

שרותי מייל בענן

במקרים רבים פתרונות ענן לעסק יכולים לספק גם שירותי מייל בענן. יש לבחון את דרכי ההתקשרות בעסק ולהחליט אם יש צורך בהפניית המייל לענן ובניית מייל משרדי פנימי ומאובטח. בשירות של מייל בענן, כל התכתובת המשרדית מגובה באופן אוטומטי על גבי השרת החיצוני. ניתן לראות את כל הודעות מהבית, גם אם אין גישה לרשת וכלל התכתובות נשמרות על השרת. מייל בענן מאפשר גישה מסונכרנת ממספר מכשירים במקביל, אבטחת המידע יעילה ושטח האחסון על השרת מינימלי בהתאם לצרכים.

מיקור חוץ

פתרונות ענן לעסקים ולחברות סטרטאפ זמינים באמצעות שרת מחשוב ענן מרוחק ללא צורך בשרת פיזי באתר. הענן מנוהל על ידי צד שלישי ומספק את מכלול השירותים הנדרשים למשתמשים, בגישה לשירותי מחשוב באמצעות רשת האינטרנט. אספקת שירותי המחשוב באאוטסורסינג מלא בתחומים אלה תוך תמיכה מתמשכת וקבועה. העברת הפעילות של העסק לענן יכול לבוא לידי ביטוי ביעילות משופרת של העבודה ופריון רב יותר.

רשת VPN

רשת וירטואלית פרטית נדרשת עבור פתרונות ענן במקרים רבים. לעסקים רבים דרושה גלישה מאובטחת ופרטית עבור אלו שעובדים דרך רשתות אלחוטיות או נקודות חמות. פתרונות ענן לעסקים נדרשים לחומת אש על מנת לשמור את הרשת הארגונית מוצפנת ומאובטחת מפני תוכנות כופר או פריצה של האקרים.

פתרונות ענן לעסקים מאנשי מקצוע מנוסים

אם אתם זקוקים לשירותי פתרונות ענן לעסקים, כדאי לכם להכיר את חברת אקספרס טכנולוגיות הוותיקה והמנוסה. אקספרס טכנולוגיות מספקת פתרונות ושירותים בתחום המחשוב. החברה מתמחה בתחומים כגון, IT, מערכות אבטחה ומיגון מבוססות תוכנה, תשתיות תקשורת, חומרה, תקשורת ואינטגרציה.
Call Now Button דילוג לתוכן