נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

המעבר לשירותי מחשוב בענן, מאפשר לכל בית עסק, חברה או ארגון, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שלכל אחד מהם השפעה מיטבית על הפעילות העסקית הנחוצה לסביבת הארגון, החברה או בית העסק. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מקצועי על שירותי מחשוב בענן לעסקים, ובתוך כך, להיחשף לאופן בו שירותים אלו יכולים לייעל ולהטיב עם הפעילות העסקית שלכם.

מהו מחשוב ענן ומדוע הוא נחוץ וחשוב לכל ארגון, חברה ובית עסק?

מחשוב ענן הוא למעשה אמצעי לצרכי ניהול משאבי המחשוב בבית העסק, החברה או הארגון, באופן כזה, המאפשר לכם לחסוך בעלויות הנלוות לתהליכי תכנון, הקמה ומתחזוקה של תשתיות המחשוב. כפועל יוצא מכך, מחשוב ענן מאפשר לכל סוגי העסקים, בכל סדר גודל ובכל תחום עסקי, לצמצם באופן משמעותי את עלויות הנלוות לרכישת תשתיות, ציוד היקפי, חומרה ותכונה, ובתוך כך, לחסוך עליות תפעול משמעותיות. כמו כן, שירותי מחשוב ענן מאפשרים לכם לחסוך בכוח אדם ייעודי למטרות טיפול במערכות המחשוב, כאשר כל פתרונות השירות הנחוצים לכם לצרכי תפעול ותחזוקה של משאבי המחשוב, מוענקים לכם למעשה במסגרת שירותי תמיכה מרחוק.

על פי מחקרים שונים בשוק העבודה העולמי, נמצא כי שליש מההוצאה השוטפת של עסקים שונים בכל רחבי העולם, מיועדת לצרכי הקמה, תפעול ותחזוקה של משאבי המחשוב, ולכן, הפתרון המוצע לכל סוגי העסקים במסגרת שירותי מחשוב ענן, מאפשר לכל בית עסק לחסוך כסף גדול אותו ניתן להפנות לטובת ייעול הפעילות העסקית והרחבתה.

מה הם היתרונות המרכזיים של שירותי מחשוב ענן לעסקים?

ברשימת היתרונות המרכזיים של שירותי מחשוב ענן לעסקים בכל סדר גודל, תוכלו למצוא:

  • אפשרות ממשית לעבודה מכל מקום ובכל זמן במסגרת חיבור לאינטרנט
  • גמישות מרבית לצרכי הקמתן של תחנות עבודה חדשות במידת הצורך
  • חיסכון משמעותי בתחזוקת משאבי המחשוב
  • מגוון רחב של פתרונות בתחום אבטחת מידע לעסקים
  • מגוון רחב של פתרונות גיבוי ושחזור מידע

 

ויתרונות נוספים ההופכים את סביבת הענן לסביבת העבודה המודרנית הנחוצה למשאבי המחשוב של כל בית עסק, ארגון או חברה.

כיצד היתרונות של מחשוב ענן יכולים לתרום לפעילות העסקית שלכם?

בנוסף לחיסכון המיידי בעלויות ההקמה, התפעול והתחזוקה של מערכות המחשוב הנחוצות לכם, המעבר לשירותי מחשוב ענן לעסקים, יאפשר גם לכם להפוך את היתרונות המופיעים לעיל, לאמצעי פרקטי לקידום הפעילות העסקית שלכם באופן הבא:

  • סביבת עבודה היברידית – האפשרות הממשית לעבוד מכל מקום ובכל זמן, מאפשרת לכם להפוך את סביבת העבודה שלכם להיברידית, ובתוך כך, לאפשר לעובדי החברה לעבוד מכל מקום ובכל רגע נתון.
  • התאמה אישית מלאה לצרכי בית העסק – שירותי מחשוב ענן לעסקים מאפשרים להגדיל או להקטין את מספר תחנות העבודה בבית העסק ובתוך כך להתאים את היקף השירותים בהתאם לצרכי בית העסק והעבודה השוטפת.
  • תקשורת פנים ארגונית מלאה וללא הגבלה – באמצעות שירותי מחשוב ענן תוכלו לייעל את התקשורת הפנים ארגונית, כאשר לרשתות עומדת האפשרות לחיבור כל הסניפים למערכת תקשורת אחת באמצעותה ניתן לקיים מגוון רחב של פעולות תקשורת בין העובדים ללא הגבלה.
  • מענה מיידי לפתרון בעיות ותקלות במערכות המחשוב – מעבר לשירותי מחשוב ענן, מאפשר לבית העסק לייעל את אופן העבודה השוטפת גם במקרים בהם מתעוררת תקלה או בעיה במערכת המחשוב, וזאת במסגרת שירותי תמיכה מלאים מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה.

 

רוצים לדעת על היתרונות הנלווים לשירותי מחשוב ענן לעסקים ואופן השפעתם על הפעילות העסקית שלכם? אתם מוזמנים ליצור איתנו  קשר כאן

Call Now Button דילוג לתוכן