נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

תחום תשתיות התקשורת כולל בתוכו מגוון רחב של שירותי קצה המותאמים  לכל צרכי התקשורת של בתי העסק השונים על פי גודלם וצרכי העבודה הנחוצים להם, ולכן, קיימת חשיבות רבה לבחירת ספק תשתיות מוביל בתחומו המאפשר לכם ליהנות ממעטפת שירות מורחבת בתחום התכנון, ההקמה והתחזוקה של כל סוגי התשתיות הנחוצות לכם. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם מגוון רחב של יתרונות עליהם נרחיב בעמוד זה.

תשתיות תקשורת לעסקים – מה חשוב לדעת?

תשתיות תקשורת לעסקים הן הגדרה כוללת לתשתיות תקשורת קוויות ואלחוטיות לצד תשתיות מתך נמוך, כאשר כל אחד מסוגי התשתיות נועד לצרכי תפעול אמצעי התקשורת בתוך ומחוץ לבית העסק. כאשר מדברים על שירותי תקשורת לעסקים, מדברים למעשה על מגוון רחב של פתרונות שירות משלב התכנון וההקמה של תשתיות התקשורת המותאמת לצרכי העבודה בבית העסק ולמטרות תחזוקה של ערכות התקשורת השונות. החשיבות הנלוות לתחום תשתיות תקשורת לבית העסק השונים, מחייב אתכם לבחור בקפידה את ספק התשתיות. 

מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים ספק תשתיות תקשורת?

על מנת להבטיח לעצמכם את היתרונות עליהם נרחיב בהמשך, בתחום תשתיות התקשורת בבית העסק, קיימת חשיבות רבה לבחירת ספק תשתיות המתמחה בהליכי תכנון, הקמה ותחזוקה של כל סוגי התשתיות הנחוצות לכם. לצורך כך, יש להתייחס גם לניסיון המקצועי – מעשי העומד לרשותו בתחום וגם להיקף השירותים המוצעים על ידו. כמו כן, חשוב לבדוק את תחומי ההתמחות שלו בסוגי התשתיות השונות המוצעות כיום לעסקים.

מה הם היתרונות הנלווים לעבודה עם ספק תשתיות בשירות מלא?

עבודה עם ספק תשתיות בשירות מלא, תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים לאורך כל הדרך, משלב התכנון וההקמה ועד לשלבי התחזוקה השוטפת של תשתיות התקשורת השונות. יתרונות אלו כוללים בין היתר:

  • מגוון רחב ומקיף של מוצרים ושירותים בתחום תשתיות התקשורת – היצע גדול של פתרונות שירות בתחום התשתיות הקוויות, האלחוטיות, תשתיות מתח נמוך וגם בתחום פתרונות הגיבוי לכל סוגי התשתיות.
  • תכנון מיטבי של כל צרכי התקשורת בבית העסק – עבודה עם ספק תשתיות בשירות מלא, תאפשר לכם לאפיין בצורה המיטבית ביותר את כל צרכי התקשורת בבית העסק, ובהתאם לכך, לבצע התאמה מלאה של כל צרכי התקשורת הנחוצים לכם.
  • מעטפת מורחבת של פתרונות לצרכי תחזוקת תשתיות תקשורת – לצד שירותים מקצועיים כגון התקנת תשתיות תקשורת ושירותי פריסת תשתיות תקשורת, כל ספק מוביל בתחומו, יאפשר לכם ליהנות גם ממעטפת שירות מורחבת לצרכי תחזוקת תשתיות תקשורת לאורך זמן. מעטפת שירות זו, תאפשר לכם לייעל את העבודה השוטפת בבית העסק, למנוע תקלות תקשורת תדירות ולפתור בפרק הזמן הקצר ביותר כל בעיה/תקלה בתחום תשתיות תקשורת, לרבות, תשתיות אינטרנט, תשתיות מחשוב וכדומה.
  • חיסכון משמעותי בעלויות – כאשר אתם עובדים מול ספק מרכזי אחד (מוביל בתחומו כמובן), אתם למעשה נהנים מחיסכון משמעותי בעלויות הנלוות למספר ספקי שירות שכל אחד עוסק בתחום ספציפי בעולם תשתיות התקשורת.

אקספרס טכנולוגיות מציגה: כל פתרונות התקשורת במקום אחד

אצלנו בחברת אקספרס טכנולוגיות תוכלו להבטיח לעצמכם את פתרונות השירות המתקדמים ביותר מסוגם בתחום תשתיות התקשורת. פתרונות אלו מבוססים על הידע המקצועי – מעשי רב השנים העומד לרשותנו ועל ההתמחות המקצועית שלנו בכל סוגי התשתיות הקיימות. בין היתר אנו מתמחים בתכנון והקמה של תשתיות אחוזות, תשתיות אופטיות, תשתיות טלפוניה, תשתיות אלחוטיות, תשתיות סולאריות, תשתיות מנ”מ (בקרה ומתח נמוך) ותשתיות IPVPN.

Call Now Button דילוג לתוכן