נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

כל בית עסק, כל ארגון וכך גם כל מוסד לימודי, מחזיקים במחשבים חומרים רבים. אם אלו מסמכים חשובים, מידע ארכיוני ועוד. עד לפני זמן לא רב ידעו בכל אותם המקומות כי יש לשמור על המידע ועל החומרים על ידי גיבוי נתונים בכונני גיבוי חיצוניים שונים על מנת שניתן יהיה לשחזר את המידע במקרה והוא יאבד. מדובר בתהליך מורכב הדורש עיסוק טכני רב כאשר לא פעם, חלק גדול מהמידע לא באמת מועבר אל תוכנות הגיבוי וברגע האמת, כאשר המערכת קורסת או מידע נאבד, אין כל כך מהיכן לשחזר את החומרים. בדיוק לשם כך נועדו שירותי גיבוי בענן.

שירותי גיבוי בענן נותנים את המענה לכל מי שזקוק להגנה על החומרים כאשר גיבוי מחשב בענן חוסך את כל העיסוק הטכני עם גיבוי נתונים ואת שירותי גיבוי באמצעים פיזיים וטכניים אחרים.

שירותי גיבוי בענן הניתנים באמצעות חברה מקצועית, מבטיחים גיבוי מחשב בענן מובטחים ומאבטחים.  

גיבוי מחשב בענן

שירותי גיבוי בענן חוסכים לכל אחד בכל בית עסק, ארגון או כל מוסד שהוא, את כאבי הראש הכרוכים בשמירה על מידע רגיש. שירותי גיבוי בענן למעשה לא מיועדים רק עבור חומרים רגישים. כל בית עסק שומר על מסמכים שונים, נתונים מגוונים אשר אלו לא חייבים להיות בשימוש יומיומי אך הם כן אמורים להישמר במקום נגיש ונוח. בדיוק את זה מציעים שירותי גיבוי. גיבוי מחשב בענן, גיבוי נתונים, שירותי גיבוי, כל אלו למעשה עוסקים בדבר אחד. והוא הענקת ביטחון מלא כאשר כל המידע מאוחסן היטב במקום הכי שמור.

גיבוי נתונים

שירותי גיבוי בענן מעניקים ביטחון מלא לכל מקום. זאת בשונה לאמצעי הגיבוי האחרים הקיימים. שירותי גיבוי בענן אלו הם שירותים וירטואליים אשר לא דורשים ציוד כלשהו. גיבוי מחשב בענן מבטיח גיבוי נתונים במיקום וירטואלי אשר אינו זקוק לכונן כלשהו, לכרטיס זיכרון או כל מקום פיזי אחר.  

שירותי גיבוי

המערכות המשוכללות של אקספרס טכנולוגיות מבטיחות לכל אחד, לכל עסק, בכל ארגון או מוסד את אותם שירותי גיבוי ענן לעסקים יבטיחו את ההתנהלות היעילה של כל עסק או ארגון. שירותי גיבוי בענן הניתנים על ידי חברות כמו אקספרס טכנולוגיות כי גיבוי מחשב בענן ייעשה באופן הכי בטוח והכי מאובטח.

גיבוי נתונים באמצעות המערכות של אקספרס טכנולוגיות מבטיח שירותי גיבוי יעילים תוך חיסכון במקום, חיסכון בזמן עם מינימום תקלות. באופן כזה כמעט ואין סיכון למידע המאוחסן בענן.

Call Now Button דילוג לתוכן