נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

המידע העסקי הוא נכס חשוב ויקר לכל ארגון, חברה ובית עסק, ולכן, קיימת חשיבות רבה לפתרונות גיבוי מתקדמים המיועדים לצרכי הגנה על המידע החשוב בפני איומים חיצוניים ופנימיים כאחד. יחד עם זאת, חשוב לציין שלנוכח ריבוי מתקפות הסייבר על מערכות מחשוב של ארגונים, חברות ועסקים שונים ברחבי העולם, וזאת ללא קשר לגודלם ולחשיבות המידע העסקי המצוי בהן, קיימת חשיבות רבה להתאמת פתרון הגיבוי, וזאת לצרכי הבטחת המשכיות עסקית גם במקרה של התאוששות מאסון עקב מתקפת סייבר ו/או כשל כזה או אחר בתשתיות ומערכות המחשוב אשר הובילו לאובדן המידע העסקי.

בחירת פתרון גיבוי – מה חשוב לדעת?

פתרונות גיבוי נועדו להגן על מלוא נתוני המידע המצויים במערכות ותשתיות התקשורת והמחשוב בבית העסק, ולכן, מומלץ שהתאמת הפתרון תעשה במקביל לתכנון תשתיות תקשורת. יחד עם זאת, בכל רגע נתון תוכלו לבצע התאמה מלאה של פתרון הגיבוי הנדרש לכם. כאשר ניגשים לבחור פתרון גיבוי כזה או אחר, חשוב לבחון את ההיבטים השונים הנלווים להתאוששות מאסון עתידי העשוי להשפיע על נתוני המידע. היבטים אלו כוללים גם את הזמן המרבי עד לחזרה מלאה של המערכת לתפקוד מלא וגם את כמות המידע העסקי אותו תהיו מוכנים לאבד מרגע הפעילות העסקית האחרונה עד לפעולת הגיבוי האחרונה. במקביל, בחירת פתרון גיבוי כזה או אחר, חייבת להיות מבוססת על מאפייני הגיבוי הנחוצים לכם, לרבות, תדירות הגיבוי, משך הזמן הנדרש לצרכי שמירת הגיבוי, היקף תשתיות תקשורת לעסקים הנדרשים לצרכי גיבוי, וכמובן, אופן ההגנה על המידע אותו אתם מגבים.

בחירת פתרון הגיבוי המותאם ביותר עבורכם, יבטיח גם לכם את המשך פעילותכם העסקית גם במקרים של התאוששות מאסון כתוצאה מאיבוד מידע בכל סיבה שהיא.

זכרו – ההישרדות העסקית שלכם לאחר מתקפות סייבר ו/או תלויה במידה רבה בה הבטחתם לעצמכם את פתרון הגיבוי הנכון באמצעים שונים, וביניהם, חומרה, תוכנה וגיבוי בענן.

אחד מהדברים החשובים שיש להתייחס אליהם כאשר בוחרים פתרון גיבוי כזה או אחר, הוא היקף ההגנה על כל סוגי הנתונים העומדים לרשותכם. בעידן בו כל בית עסק חייב לבצע גיבוי של כל קבצי הנתונים הנחוצים לו וזאת לצד מסמכי עבודה ונתונים פיננסיים, קיימת חשיבות רבה לא רק לסוג פתרון הגיבוי אלא גם לאופן בו החלטתם לגבות את הנתונים על מנת להבטיח את שחזורם המיידי במידת הצורך, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.

אקספרס טכנולוגיות מציגה: פתרונות גיבוי מתקדמים

אנחנו בחברת אקספרס טכנולוגיות, עוסקים ומתמחים בשני עולמות טכנולוגיים משיקים זה לזה, מצד אחד פתרונות ותשתיות מחשוב, ומצד שני, פתרונות מיגון ובקרה, כאשר הידע המקצועי שלנו בכל אחד מהתחומים מאפשר גם לכם להסתייע במגוון רחב של שירותים שנועדו בין היתר להבטיח לכם המשכיות עסקית גם במידה ותדרשו להתמודד עם אסון כזה או אחר בתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר. פתרונות הגיבוי המוצעים על ידינו משלבים בין פתרונות גיבוי באמצעות חומרה ותוכנה לבין פתרונות גיבוי בענן, כאשר כל פתרון גיבוי המוצע על ידינו נועד למטרות שחזור מיטבי של כל נתוני המידע שאבדו, נגבנו או נוטרלו בעקבות מתקפת סייבר, כשל כזה או אחר במערכות המחשוב ו/או תשתיות תקשורת וכל גורם אחר. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם המשכיות עסקית ולהגן בצורה טובה יותר על כל נתוני המידע העומדים לרשותכם, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר כאן ולתאם פגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת עם מומחי אבטחת מידע והגנת סייבר מטעמנו.

Call Now Button דילוג לתוכן