נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

תשתיות מתח נמוך מהוות חלק בלתי נפרד מתחום תשתיות תקשורת לעסקים, וזאת לנוכח העבודה שתשתיות המתח הנמוך נועדו לצרכי הפעלתן של מערכות שונות הפועלות באמצעות מתח חשמלי נמוך מ-1000 וולט. מערכות אלו משמשות את כל סוגי העסקים ברמה היומיומית והן כוללות בין היתר: מערכות בקרת כניסה, מערכות אבטחה, מרכזיות, מערכות גילוי עשן, מערכות מחשבים ותקשורת, מערכות סאונד וכדומה.

כפועל יוצא מכך, לתשתיות מתח נמוך תפקיד מרכזי בתפקוד בית העסק, ולכן, תהליך תכנון והקמה של תשתיות מתח נמוך, חשוב שייעשה באמצעות חברה מובילה בתחום שירותי תכנון, הקמה ותחזוקה של כל סוגי התשתיות הנחוצות כיום לסקטור העסקי.

תכנון תשתיות מתח נמוך – כיצד?

תכנון תשתיות מתח נמוך, חייב להיעשות בהתאם לצרכי העבודה השוטפת של בית העסק ובהתאם לדרישות התקן המחייבות בחוק. מעבר לכך, מומלץ להתייחס גם לתחום אבטחת המידע לצורך הגנה של המידע המועבר בתשתיות המתח הנמוך מפני התקפות סייבר. מעבר לכך, חשוב להפקיד על התקנה מקצועית של כלל מערכות המתח הנמוך, כאשר בין יתר סוגי המערכות הנפוצות לעסקים תוכלו למצוא:

  • מערכות מחשוב – אחד מסוגי המערכות הנפוצות ביותר שלמעשה מצריכות תכנון והתקנה של תשתיות מתח נמוך. מערכות המחשוב חייבות להיות מתוכננות בהתאם למאפייני תשתיות מתח נמוך, ואין זה משנה אם מדובר בתשתיות שנועדו לצרכי הקמה של חדרי שרתים, ארונות תקשורת, התקנת מחשבים, התקנת מרכזיה, התקנה של מערכת מולטימדיה וכדומה.
  • מצלמות אבטחה – גם מצלמות הפועלות על טכנולוגית IP וגם מצלמות אבטחה במעגל סגור, פועלות באמצעות תשתיות מתח נמוך.
  • מערכות בקרת כניסה – מערכות אלו פועלות באמצעות מתח נמוך והן מיועדות לצרכי התקנה חיצונית/פנימית בתוך שטח המבנה של בית העסק. את מערכות בקרת הכניסה ניתן לחבר לשלוחה של המרכזייה או חדר בקרה, והן נועדו לצרכי בקרה ושליטה על הנכנסים והיוצאים מבית העסק.

וזאת לצד מערכות נוספות ההכרחיות כיום לכל בית עסק, הפועלות באמצעות תשתיות מתח נמוך.

אקספרס טכנולוגיות מציגה: תכנון מיטבי של תשתיות ומערכות מתח נמוך

אנחנו בחברת אקספרס טכנולוגיות, מאפשרים גם לכם ליהנות מצוות תשתיות מקצועי, מנוסה ומיומן, המתמחה בתהליכי תכנון, הקמה ותחזוקה של כל סוגי תשתיות התקשורת, לרבות, תשתיות מתח נמוך. צוות התשתיות שלנו הינו בעל ניסיון גם בתהליכי אפיון ופריסה של תשתיות על פי דרישה וצרכי הלקוח וגם על פי סוג המערכות בהן תהיו מעוניינים לעשות שימוש. במסגרת שירותי הקמת תשתיות תקשורת לבקרה ומתח נמוך, אנו מספקים תהליך אפיון ממוקד באמצעותו אנו מתכננים בקפידה רבה את תהליך הקמת התשתית, כאשר בין השירותים המוצעים על ידינו לצורך כך תוכלו למצוא:

  • שירותי אפיון מקדימים של צרכי הלקוח
  • שירותי תכנון ופריסה של תשתיות מתח נמוך בהתאם לממצאי האפיון
  • שירותי תחזוקה שוטפת כוללת שירות תיקונים של תשתיות מתח נמוך
  • מעבדת שירות לאיתור תקלות ותיקון בעיות במערכות ציוד הפועלות במתח נמוך

יתרונות השירות שלנו מבוססים על הידע המקצועי מעשי העומד לרשותו גם בתחום תשתיות התקשורת וגם בתחום מערכות מתח נמוך, כאשר כל העבודה המיושמת על ידינו בתחומים אלו נעשית בהתאם לתקנים הנדרשים בחוק ובהאמה מלאה לנתוני השטח. באופן זה אנו מבטיחים לכם תשתיות מהימנות שיועדות לעשות את העבודה לאורך זמן. אם גם אתם נדרשים להתקנת מערכות מתח נמוך בבית העסק הקיים או החדש, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כאן ולשמוע על כל פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום.

Call Now Button דילוג לתוכן