נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

על תפקידו של מתקין מערכת בקרת כניסה

מתקין מערכת בקרת כניסה, מתקין מערכת שליטה על הנכנסים לבית העסק או לחלקים שונים בעסק או בארגון. מתקין מערכת בקרת כניסה צריך לדאוג הן לחומרה והן לתוכנה על מנת להתקין מערכת בקרה שמספקת את צרכי העסק.

סוגי מערכות בקרת כניסה

ישנם רמות שונות של מערכות בקרת כניסה. המערכות הפשוטות ביותר הן של קודן כניסה לעסק או לחלקים ממנו. מערכות מורכבות יותר עם עזרה וניהול של שירותי מומחה לסיסטם יכולות לפקח על מספר עצום של אנשים כולל לרשום כל כניסה ויציאה של כל אחד במערכת. במערכות המורכבות ניתן להגדיר אזורים שונים להם יש גישה לעובדים ספציפיים. באמצעות שירותי מומחה לסיסטם ניתן בקלות ובהירות לשנות את רשימות המורשים בהתאם לצרכים התפעוליים השוטפים של העסק או הארגון.

על החשש מדליפת מידע

החשיבות שעבודתו של מתקין מערכת בקרת כניסה תהיה מקצועית היא רבה. זאת בגלל החשש הגדול מדליפת מידע על ידי עובדים או אנשים שלא מורשים להיחשף למידע. מערכת הבקרה טובה יותר במקרים רבים ממצלמות אבטחה שדורשות , כניסת אנשים לא רצויים ועוד. עוד יתרון אשר ניתן לציין הוא קלות השימוש אל מול פתרונות אחרים שקיימים – לדוגמא, אם ברצוננו לבצע בקרה אודות אנשים הנכנסים לאזור מסוים – נוכל להציב מצלמת אבטחה, אך בקרה זו אינה יעילה כלל עקב פעיל אנושי לשם בקרה ורישום. 

טיפול מקצועי בשוטף

מערכת הבקרה הטכנולוגית דורשת התקנה, תפעול  ותחזוקה שוטפת של חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בתחום. שרותי הססיטם לתפעול המערכת צריכים להיות זמינים במהירות בכל שעות היממה. בעבודתם השוטפת הם מטפלים בדיווח וטיפול יזום במגוון תקלות טכניות המתרחשות אצל הלקוח וסביבת העבודה הממוחשבת שלו.. הזמינות חשובה לשם יצירת סביבת עבודה רציפה ותקינה של המערכת.

מתקין מערכת בקרת כניסה של חברה מקצועית ומנוסה

אם אתם זקוקים לשירותי פתרונות ענן לעסקים או מחפשים מתקין מערכת בקרת כניסה, כדאי לכם להכיר את חברת אקספרס טכנולוגיות הוותיקה והמנוסה. אקספרס טכנולוגיות מספקת שירותי מחשוב לעסקים. החברה מתמחה בתחומים כגון, IT, מערכות אבטחה ומיגון מבוססות תוכנה, תשתיות תקשורת, חומרה, תקשורת ואינטגרציה. לחברה ניסיון רב בניהול של פרויקטים מורכבים ועתירי טכנולוגיה, עד אספקת פתרונות מושלמים ללקוחותיה.
Call Now Button דילוג לתוכן