נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

שירותי IT מנוהלים הם למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי השירותים המוצעים לעסקים השונים על ידי חברת it מובילה בתחום שירותי טכנולוגיית המידע, כאשר מטרת השירות היא להתמודד באופן היעיל והקצר ביותר עם תקלות ובעיות שונות העשויות להתרחש בסביבת העבודה הממוחשבת בכל רגע נתון ומכל סיבה שהיא.

שירותי IT מנוהלים – מה הם כוללים?

כאשר מדברים של שירותי IT מנוהלים המוצעים לכם במסגרת שירותי IT לעסק, מדברים למעשה על מעטפת שירות מורחבת הכוללת בתוכה:

  • שירותי HELP DESK למטרות תמיכת מחשבים מרחוק
  • שירותי טכנאי שטח לתפעול תקלות בבית העסק
  • שירותי מומחה IT למטרות תכנון, הקמה ותחזוקה של מערכות מחשוב ותקשורת
  • שירותי גיבוי ושחזור
  • שירותי אבטחת מידע והגנת הסייבר

ושירותים נוספים אותם ניתן לכלול במסגרת שירותי ה-IT המנוהלים המותאמים לכל בית עסק בהתאם לגודלו וצרכי העבודה הנחוצים לו.

שירותי IT במסגרת שירותי מיקור חוץ

שירותי IT מנוהלים המוצעים לכם במסגרת שירותי מיקור חוץ על ידי חברת IT מובילה בתחומה, יאפשרו גם לכם ליהנות ממספר יתרונות משמעותיים כגון:

  • יעילות מוגברת – פתרונות ה-IT המוצעים לכם נועדו לאפשר למערכות המחשוב שלכם לפעול באופן רציף עם מינימום תקלות ובעיות שונות, ובתוך כך, לייעל את העבודה השוטפת בארגון, בחברה או בבית העסק.
  • מענה מיידי לכל בעיה ותקלה במערכות המחשוב – כאשר מתעוררת בעיה כזו או אחרת במערכות המחשב בבית העסק, ניתן לכם שירותי מיידי לצרכי תפעול הבעיה/תקלה, גם במסגרת שירותי תמיכה מרחוק וגם במסגרת שירותי טכנאי שטח במידת הצורך. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם את פתרון התקלה/בעיה, תוך פרק זמן קצר.
  • חיסכון בעלויות – פתרונות השירות המוצעים לכם באמצעות שירותי IT מנוהלים ו/או במסגרת שירותי IT במיקור חוץ, נועדו לאפשר לכם לחסוך עלויות משמעותיות גם במקרים בהם מתעוררת בעיה המחייבת מענה מיידי וגם במקרים בהם ניתן היה למנוע את הבעיה מלכתחילה באמצעות תכנון נכון של מערכת המחשוב בבית העסק.

וזאת לצד יתרונות נוספים ההופכים את תחום שירותי ה-IT לנחוצים והכרחיים לכל בית עסק בכל תחום עסקי ובכל סדר גודל.

שירותי IT ב-אקספרס טכנולוגיות

אצלנו בחברת אקספרס טכנולוגיות, תוכלו להסתייע במגוון רחב של פתרונות שירות המוצעים לכם בתחום ה-IT. פתרונות אלו נועדו לאפשר לכל סוגי העסקים השונים ליהנות ממענה מקצועי מלא לכל צרכי המחשוב ומערכות המידע, והכול בהתאמה אישית מלאה על פי צרכי העבודה השוטפת. שירותי ה-IT המוצעים על ידינו, מיושמים גם במסגרת שירותי IT מנוהלים וגם באמצעות שירותי מיקור חוץ. את שירותי ה-IT שלנו תוכלו לשכור לפרקי זמן ממושכים או לפרקי זמן קצרים ומוגדרים מראש בהתאם לפרויקט כזה או אחר עימו אתם מתמודדים. כמו כן, תוכלו להוסיף או להסיר שירותים כאלו ואחרים במידת הצורך בכל רגע נתון, כאשר החיוב הכספי נעשה רק בגין שירותים אותם קיבלתם מאיתנו בפועל.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם “שקט נפשי” בכל הנוגע לפתרונות שירות בתחום ה-IT, זה הזמן ליצור  קשר כאן עם נציג מטעמנו ולהיחשף לכל פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום. הניסיון המקצועי העומד לרשותנו בתחום ה-IT שילוב המיומנויות המקצועיות של צוות המומחים שלנו, יאפשר גם לכם ליהנות ממעטפת השירות המורחבת ביותר במחירים נוחים והוגנים גם במסגרת שירותי מיקור חוץ תקופתיים וגם במסגרת שירותי IT מנוהלים לטווח הארוך. אנו מזמינים גם אתכם להצטרף למאות הלקוחות שכבר בחרו בנו, וליהנות מיחס אישי ושירות מקצועי המותאם באופן פרטני לכל צרכי העבודה הנחוצים גם לכם.

Call Now Button דילוג לתוכן