נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

בעל עסק קטן? זה הזמן להכיר את כל היתרונות הנלווים לשירותי מחשוב ענן לעסקים קטנים

מחשוב ענן לעסקים קטנים היא הגדרה כוללת לכל סוגי שירותי המחשוב והתקשורת המותאמים לעסקים קטנים ובינוניים בהתאמה מלאה לכל צרכי המחשוב והתקשורת הנחוצים להם. שירותים אלו מיושמים באמצעות רשתות ייעודיות והם כוללים מגוון רחב של פתרונות לעסקים קטנים, כאשר התאמת הפתרונות והיקף השירותים המוצעים לכל עסק קטן, נעשית באופן פרטני לכל בית עסק על פי גודלו וצרכי המחשוב והתקשורת הנחוצים לו. באופן זה, גם העסקים הקטנים יכולים להרשות לעצמם להתקדם לשירותי ענן מנוהלים מבלי להידרש להקמת תשתיות מחשוב ותקשורת, ובתוך כך, לחסוך בעלויות וליהנות ממגוון רחב של יתרונות הנלווים למעבר לשירותי מחשוב לעסקים קטנים, וביניהם:

מינימום עלות, מקסימום שירות

שירותי מחשוב ענן לעסקים קטנים מאפשרים לכל בית עסק קטן ליהנות מחסכון משמעותי בכל הנוגע לעלויות התכנון, ההקמה והתחזוקה של מערכות המחשוב והתקשורת הנחוצים לו, וכל זאת מבלי להידרש לרכישת אמצעי מחשוב ותקשורת כאלו ואחרים, לרבות, שרתים, תוכנה וחומרה.

התאמה אישית בשיטה ההיברידית

פתרונות ענן לעסקים קטנים כוללים בתוכם את כל צרכי המחשוב והתקשורת הנחוצים לבית העסק, כאשר היקף השירותים נקבע בהתאם למיפוי מקיף של צרכי בית העסק. במקביל, בית העסק יכול לשדרג או להוסיף שירותי מחשוב ענן כאלו ואחרים בכל רגע נתון וזאת בהתאם לצרכי ניהול פרויקטים זמניים/תקופתיים.

ניהול בית העסק מכל מקום ובכל זמן

אחד מהיתרונות המרכזיים של שירותי ענן לעסקים קטנים כגדולים כאחד, טמון בעובדה שהשירות מאפשר לכל אחד ואחת מעובדי בית העסק (בהתאם להרשאות מוגדרות מראש), לבצע מגוון רחב של פעולות נדרשות לצרכי העבודה מכל מקום ובכל זמן, כאשר כל מה שנדרש לצורך כך הוא חיבור לרשת האינטרנט.

שירותי ענן מנוהלים לתחזוקה שוטפת

שירותי ענן לעסקים קטנים, כוללים בתוכם גם שירותי ענן מנוהלים באמצעותם תוכלו לנהל את צרכי המחשוב והתקשורת שלכם באופן יעיל יותר וליהנות בין היתר מעדכוני תוכנה וחומרה במידת הצורך ומשירותי תחזוקה שוטפת של כלל מערכות המחשוב והתקשורת בהן נעשה שימוש, לרבות, פתרון בעיות ותקלות בזמן אמת תוך השתלטות מרחוק.

גיבוי ושחזור מידע

שירותי מחשוב בענן כוללים גם שירותי אחסון ענן ושירותי גיבוי ענן לעסקים קטנים. שירותים אלו מאפשרים לכם ליהנות מרמה גבוהה וזמינה בכל הנוגע לגיבוי ושחזור מידע במידת הצורך. שרותי אחסון בענן מהווים פתרון מעשי למקרים בהם תדרשו לשחזור מידע מידי וללא דיחוי.

פתרונות היקפיים גם בתחום אבטחת מידע והגנת הסייבר

שירותי מחשוב ענן לעסקים קטנים, מאפשרים לכל בית עסק קטן ליהנות גם מפתרונות היקפיים בתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר, דבר המקטין באופן משמעותי איומי סייבר וזליגת מידע.

אקספרס טכנולוגיות מציגה: שירותים מנוהלים בענן

אנחנו בחברת אקספרס טכנולוגיות, עוסקים ומתמחים בתחום שירותי מחשוב ענן לעסקים מאז שנת 2003, ולאורך השנים ביססנו את מעמדנו המקצועי כחברה מובילה בתחום שירותי ענן מנוהלים. במסגרת השירות המקיף והמקצועי המוצע על ידינו, אנו מאפשרים לכל בית עסק קטן כגדול, להעביר את כל מערכי המחשוב העומדים לרשותו לסביבת ענן מנוהלת ומאובטחת עם זמינות ושרידות מרבית, והכל בהתאמה אישית לצרכי בית העסק, תוך מיפוי מדויק של צרכי העבודה השוטפת. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם את כל אחד מהיתרונות הנלווים למעבר לשירותי מחשוב בענן לעסקים קטנים, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן וליהנות גם משירותי תמיכה לעסקים במתכונת של 24/7/365 .

Call Now Button דילוג לתוכן