נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

אחת המערכות החשובות ביותר בכל מבנה, המשרת מספר גדול של אנשים, היא מערכת לגילוי אש ועשן. המערכות המתקדמות לגילוי עשן ואש מאפשרות הפעלה של מתזי מים והפסקת מערכות מסויימות מלפעול. כל בניין מגורים, מבנה תעשייתי או בניין משרדים עומד בסיכון לשריפה וכאשר שריפה מתרחשת במבנים מהסוג הזה, הם הופכים למלכודת אש ועשן לכל האנשים הנמצאים במבנה. המערכות המתקדמות לגילוי עשן ואש מאפשרות תפעול מהיר ויעיל של טיפול בשריפה ובעיקר בעשן אשר יכול להגיע דרך מערכות האוורור לכל החדרים במבנה. 

ייצור מערכות לגילוי עשן ואש על-פי תקנות רשות הכבאות 

רשות הכבאות המקומית של כל איזור בארץ מבצעת בדיקות יזומות על מנת לאשר אכלוס בבנייני מגורים, מבנים לתעשייה ובנייני משרדים. גם לאחר האכלוס, רשות הכבאות המקומית מגיעה לבדיקות שגרתיות על מנת לבדוק את תקינות המערכות השונות לגילוי עשן ואש. על מנת לעמוד בתקנות הדרושות של רשות הכבאות, יש לבנות מערכת לגילוי עשן ואש המתאימה לאותו מבנה. כדי לייצר מערכת המותאמת במיוחד למבנה מסוים, ניתן לפנות לחברה מקצועית לייצור מערכות אבטחה ומיגון למגזר העסקי והפרטי.  
 

 

תחזוקת מערכות לגילוי עשן ואש

מערכות טכנולוגיות הנמצאות במצב סטטי וכמעט ללא שימוש יום יומי, דורשת לעיתים תחזוקה גדולה יותר מאשר מערכות אשר פועלות באופן יום יומי. המערכות הכוללות חיישנים לעשן ואש נדרשות לעבור בדיקות שגרתיות על מנת לבדוק את תקינותן, וכל זאת כדי שברגע האמת הן יעבדו בצורה הטובה ביותר כדי למנוע פגיעה בחיי אדם במקרים של שריפה. 

הזמנת מערכת לגילוי אש ועשן

אם אתם זקוקים למערכת מקצועית לגילוי עשן ואש לבניין או מבנה בבעלותכם, אתם מוזמנים לפנות לחברת אקספרס טכנולוגיות המספקת שירות מקצועי לייצור מערכת מתקדמת לגילוי עשן ואש המותאמת בצורה מדוייקת לבניין או מבנה מסוים. המערכות של חברת אקספרס טכנולוגיות כוללת את אמצעי הטכנולוגיה החדישים ביותר כדי לשמור על חיי האנשים השוהים במבנה במהלך כל שעות היממה. 

מערכות גילוי אש ועשן של חברת אקספרס טכנולוגיות

לתיאום פגישה עם הצוות המקצועי של חברת אקספרס טכנולוגיות, השאירו את הפרטים שלכם באתר החברה ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי. צוות החברה יתכנן עבורכם מערכת מקצועית המותאמת במיוחד למבנה שלכם. 
Call Now Button דילוג לתוכן